Albabbarrosa Sri Lanka

Customer Relationship Management Executive – Aramex හි Colombo, Western Province

Aramex
පළ කළේ 1 day ago

අපගේ රැකියා වේදිකාවට සාදරයෙන් පිළිගනිමු, Aramex Western Province ප්‍රදේශයේ Customer Relationship Management Executive තනතුර සඳහා රැකියා අවස්ථා ලබා දී ඇත. අපි දැනට Full-time අපේක්ෂිතයින් සොයමින් සිටිමු.

අපි සොයන්නේ Business Development and Sales කුසලතා සහ ක්ෂේත්‍රයේ අදාල Entry level ඇති පුද්ගලයින් ය. තවද, අපි අපේ අපේක්ෂිත සේවකයන්ගෙන් අවංකත්වය, විනය සහ වගකීම ඉතා ඇගයීමට ලක් කරමු.

Aramex සමාගම රු. 35,000 - රු. 75,000 (per මාසය) පමණ අනුමාන තරඟකාරී වැටුපක් ලබා දේ. කෙසේ වෙතත්, අවසාන වැටුප සමාගමේ තීරණය අනුව වෙනස් විය හැක.

Aramex Transportation, Logistics, & Supply Chain and Storage කර්මාන්තයේ ක්‍රියාත්මක වේ. ඔබට Aramex සමඟ නගරේ අගනා වෘත්තීය අවස්ථාවක් සොයාගැනීමට අපි ඔබගේ අයදුම්පත සෘජුවම අපගේ වෙබ් අඩවිය හරහා ඉදිරිපත් කිරීමට දිරිමත් කරමු.

Aramex සමඟ අපගේ වර්ධනය වන කණ්ඩායමට එක්වීමට සහ සතුටුදායක රැකියා ගමනක් ආරම්භ කිරීමට අදම අයදුම් කරන්න. අපගේ කාර්යක්ෂම කාර්ය පරිසරයට එක්වීමට අවස්ථාව මග හැරීමට එපා.

රැකියා තොරතුරු

සමාගම:Aramex
තනතුර:Customer Relationship Management Executive
කලාපය:Colombo - Western Province, Western Province
අධ්‍යාපන:Confidential
රැකියා කාර්යය:Business Development and Sales
ශ්‍රේණිය මට්ටම:Entry level
වැටුප්:LKR 35.000 - LKR 75.000 per Month
රැකියා වර්ගය:Full-time
කර්මාන්තය:Logistics, Supply Chain and Storage, Transportation

රැකියා විස්තරය

Perihal Perusahaan

Didirikan pada tahun 1982, Aramex adalah pemimpin global dalam bidang logistik dan transportasi, menawarkan layanan inovatif yang disesuaikan dengan bisnis dan konsumen. Dengan operasi di lebih dari 600 kota di 70 negara, Aramex mempekerjakan lebih dari 16.00 profesional dan menyediakan layanan di bidang International Express, Domestic Express, Freight Forwarding, dan Logistik & Solusi Rantai Pasok. Keberlanjutan merupakan fokus utama, dan Aramex berupaya memberikan dampak positif sebagai anggota masyarakat yang bertanggung jawab melalui berbagai program dan inisiatif.

Perihal Peran

Sebagai Eksekutif CRM, Anda diharapkan memimpin peran analisis data. Tanggung jawab utama Anda adalah menjaga penempatan yang tepat dari pelanggan dalam segmen mereka, memantau kinerja komersial terhadap target yang ditetapkan, sepenuhnya bertanggung jawab atas integritas data pelanggan, memantau dan melaporkan aktivitas retensi dan pertumbuhan secara keseluruhan, termasuk kinerja pendapatan, kunjungan, dan prospek, pelaporan harian/mingguan/bulanan, mengelola pipeline CRM.

Kami menghargai individu yang berkomitmen pada pengembangan pribadi dan profesional mereka dan bersedia berusaha lebih untuk memberikan hasil yang luar biasa dengan keterampilan analisis data & pelaporan, keterampilan pelacakan metrik kinerja, kecakapan perangkat lunak CRM (Salesforce).

Jika Anda adalah orang yang tepat untuk menghadapi tantangan di atas, maka kami mendorong Anda untuk melamar. Bergabunglah bersama kami dan menjadi bagian dari tim yang menghargai inisiatif, determinasi, dan hasrat untuk sukses. Lamar sekarang dan ungkapkan potensi Anda bersama kami

වාසි

  • අත්දැකීම් ලබා ගන්නා
  • පළමුව උගන්වනු ලබන
  • අතිකාලයට අමතර දීමනාවක් ලබා ගැනීම

අයදුම්පත් අවශ්‍යතා

  • ශාරීරික හා මානසික සෞඛ්‍යය යහපත්
  • අවම වයස අවුරුදු 17
  • පිළිවෙල සහ වේලාවට ඇදහීම
  • ඉමානදාර සහ වගකීමෙන් පසුවන
  • හොඳ පෞරුෂත්වය
  • වැඩ කරන හා ඉගෙනීමේ උද්යෝගය
  • වෙනත් අවශ්‍යතා සඳහා, කරුණාකර රැකියා පෝරමය හරහා පරීක්ෂා කරන්න.

සමාගමේ ලිපිනය

පළාත Western Province
නගරය Colombo
සම්පූර්ණ ලිපිනය Aramex, Colombo Dr. Danister De Silva Mawatha 745/50, 1/1, Dr. Danister De Silva Mawatha, Colombo 9, Colombo 00900, Sri Lanka
Google Map Google Map

රැකියා අයදුම්පත තොරතුරු

කම්පනියේ ස්ථානයට පමණක් ගොස් ඉදිරියට යාමට පෙර, අයදුම් පෝරම පුරවා ගත හැකි බව සහ HRD හි පෞද්ගලික අවශ්‍යතා ඉතා නිවැරදිව සැකසිය යුතුයි.

නොමිලේ රැකියා අයදුම් කිරීම සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේය.

වංචාවක් ඇති බවක් පෙන්නුම් කරන පුරප්පාඩුවක් සොයා ගන්නේ නම්, කරුණාකර එය අපට වාර්තා කරන්න.

සමාගම තොරතුරු

Aramex

කර්මාන්තය: Logistics, Supply Chain and Storage, Transportation

Gabunglah ke perusahaan Aramex untuk mendapatkan pengalaman