Albabbarrosa Sri Lanka

Head of Finance – araCreate Group හි Batticaloa, Eastern Province

araCreate Group
පළ කළේ 1 week ago

අපගේ රැකියා වේදිකාවට සාදරයෙන් පිළිගනිමු, araCreate Group Eastern Province ප්‍රදේශයේ Head of Finance තනතුර සඳහා රැකියා අවස්ථා ලබා දී ඇත. අපි දැනට Full-time අපේක්ෂිතයින් සොයමින් සිටිමු.

අපි සොයන්නේ Finance and Sales කුසලතා සහ ක්ෂේත්‍රයේ අදාල Executive ඇති පුද්ගලයින් ය. තවද, අපි අපේ අපේක්ෂිත සේවකයන්ගෙන් අවංකත්වය, විනය සහ වගකීම ඉතා ඇගයීමට ලක් කරමු.

araCreate Group Think Tanks කර්මාන්තයේ ක්‍රියාත්මක වේ. ඔබට araCreate Group සමඟ නගරේ අගනා වෘත්තීය අවස්ථාවක් සොයාගැනීමට අපි ඔබගේ අයදුම්පත සෘජුවම අපගේ වෙබ් අඩවිය හරහා ඉදිරිපත් කිරීමට දිරිමත් කරමු.

araCreate Group සමඟ අපගේ වර්ධනය වන කණ්ඩායමට එක්වීමට සහ සතුටුදායක රැකියා ගමනක් ආරම්භ කිරීමට අදම අයදුම් කරන්න. අපගේ කාර්යක්ෂම කාර්ය පරිසරයට එක්වීමට අවස්ථාව මග හැරීමට එපා.

රැකියා තොරතුරු

සමාගම:araCreate Group
තනතුර:Head of Finance
කලාපය:Batticaloa - Eastern Province, Eastern Province
අධ්‍යාපන:Confidential
රැකියා කාර්යය:Finance and Sales
ශ්‍රේණිය මට්ටම:Executive
රැකියා වර්ගය:Full-time
කර්මාන්තය:Think Tanks

රැකියා විස්තරය

Ini ialah peranan sepenuh masa di tempat untuk Ketua Kewangan di DreamSpace Academy (Kumpulan araCreate) yang terletak di Batticaloa. 🗓️ Tarikh Akhir: 15 September 2024 ✍️ Mohon: Hantar resume anda ke [email protected] Keperluan: – Kemahiran dalam Tamil dan Bahasa Inggeris. – Pengalaman yang terbukti dalam pengurusan kewangan, perancangan belanjawan, dan ramalan. – Kemahiran analitikal yang kukuh dengan tumpuan kepada butiran dan ketepatan. – Kebolehan kepimpinan yang cemerlang dan pengurusan pasukan yang baik. – Pengalaman dalam pelaporan kewangan, pematuhan, dan pengurusan risiko. – Mahir dalam perisian dan sistem kewangan. Kelayakan: – Sekurang-kurangnya 3-5 tahun pengalaman dalam pengurusan kewangan, dengan sekurang-kurangnya 2 tahun dalam peranan kepimpinan. – Pemahaman yang kukuh tentang peraturan kewangan, prinsip perakaunan, dan amalan terbaik. – Pengalaman dalam pengurusan belanjawan, perancangan kewangan, dan analisis.

වාසි

  • සුවපහසු සේවා පරිසරයක්
  • කාර්යය ආරම්භ කිරීමේදී උගන්වනු ලබන
  • අතිකාලයට අමතර දීමනාවක්

අයදුම්පත් අවශ්‍යතා

  • අදාළ නිල අධ්‍යාපනය
  • අදාළ කාර්මික ක්ෂේත්‍රයේ වැඩ පළපුරුද්ද
  • ඉක්මනින් අනුකූල වන සහ ඉගෙනීමට හැකි කුසලතාව

සමාගමේ ලිපිනය

පළාත Eastern Province
නගරය Batticaloa
සම්පූර්ණ ලිපිනය Kavilan Retnavel Chartered Architect PVT Ltd, 384 Trincomalee Hwy, Batticaloa 30000, Sri Lanka
Google Map Google Map

රැකියා අයදුම්පත තොරතුරු

කම්පනියේ ස්ථානයට පමණක් ගොස් ඉදිරියට යාමට පෙර, අයදුම් පෝරම පුරවා ගත හැකි බව සහ HRD හි පෞද්ගලික අවශ්‍යතා ඉතා නිවැරදිව සැකසිය යුතුයි.

නොමිලේ රැකියා අයදුම් කිරීම සම්පූර්ණයෙන්ම නොමිලේය.

වංචාවක් ඇති බවක් පෙන්නුම් කරන පුරප්පාඩුවක් සොයා ගන්නේ නම්, කරුණාකර එය අපට වාර්තා කරන්න.

සමාගම තොරතුරු

araCreate Group

කර්මාන්තය: Think Tanks

Gabunglah ke perusahaan araCreate Group untuk mendapatkan pengalaman